onsdag den 19. november 2014

Det er IKKE for sjov, når vi shopper "BOBO CHOSES"








Når vi shopper "Bobo Choses herhjemme", så shopper vi virkelig bobo choses!!

Jeg ELSKER "Bobo Choses" og er kæmpe fan af deres seneste kollektion.
Jeg er vild med farverne og det barnlige udtryk i motiverne, denne sæson. 

Jeg ville seriøst have købt hele kollektionen, hvis jeg havde haft pengene.

Jeg er typen ….

- der ved præcis hvornår og hvilket klokkeslæt deres nye kollektioner udkommer...

-der sad klar selvom vi var på Camping i Ebeltoft da AW14 kollektionen udkom…

- der slæbte Tjalfes ipad med på ferie, til det formål at kunne shoppe via den …

- der bad min veninde passe mit barn (på camping) imens jeg var nødt til at skynde mig at hamstre fra den nye kollektion.. i frygt for at alt blev udsolgt for næsen af mig!

- der var fuldstændig ude af den, da det viste sig at den samme fejl opstod lige inden betalingsdelen, hver gang jeg forsøgte at bestille…

- der valgte at bestille alle tingene fra forskellige webshops, fra forskellige lande i  verden og betale dyr porto pr webshop,  da jeg om aftenen samme dag, kom hjem fra Camping og fandt ud af at halvdelen af det jeg havde udset mig, allerede var udsolgt!

Sådan en type er jeg.. 

Jeg elsker det brand! 


Selvom jeg havde helt vildt svært ved at vælge og synes alt var lækkert, forelskede jeg mig specielt i den blå og-rødstribede sweatshirt! 









Er i også vilde med "Bobo Choses"? 

Eller hvad er jeres yndlings-brands til ungerne ?



2 kommentarer:

  1. Er også helt vild med Bobo, desværre lidt i den dyre ende, men virkelig fedt tøj.

    SvarSlet
  2. Virkelig fedt mærke men synes den er svær at finde på danske webshops ? Et andet mærke jeg et vild med er mini rodini, synes kvaliteten er i top ✌️😃

    SvarSlet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..