onsdag den 22. maj 2013

ELSKER DU KREA & HÆKLERIER? - så se lige hende her!



Jeg elsker strik og hæklede sager. Desværre kan jeg ingen af delene og jeg misunder alle de dygtige kvindemennesker der kreerer den ene fine ting efter den anden! 

Sofie som har bloggen HYGGETANTEN, er skide dygtig til at hækle. Hun er fuld af gode ideer og kaster sig ud i den ene nye projekt efter det andet. Hun laver både ting til hjemmet og til børn. Tæpper, suttesnore, babyhuer osv, så der er noget for enhver smag! Hun deler også opskrifter og fif, hvilket må være dejligt for dem som selv kan hækle og evt. vil gøre kunsten efter. Hun blogger også om andre ting.... du kan læse meget mere om det hele på hendes blog her...


Her kan du se et lille udpluk af hvad der gemmer sig på hendes fine blog...










Sofie er min venindes bedste veninde, så jeg kender hende lidt. Hun er så sødt og varmt et menneske, og det synes jeg virkelig skinner igennem på hendes blog. Det er ren hygge at kigge indenfor hos hyggetanten. Jeg synes du skulle smutte ind og tjekke hendes blog ud og blive fast læser, det er jeg sikker på du ikke vil fortryde! Hun brænder for sin blog men er ret ny i blogland. Den følelse husker jeg alt for godt.Det er svært at blive set i starten, og fordi jeg virkelig godt kan lide hendes blog, synes jeg hun skulle have denne anbefaling med på vejen!




6 kommentarer:

  1. Takk for tipset - gøy å oppdage flinke bloggere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nemlig skønt at opdage blogge som man ikke vidste eksisterede :)

      Slet
  2. Lækkerier! Der skal jeg ind og kigge. Nu har jeg jo endelig lært at hækle lidt!

    SvarSlet
    Svar
    1. FEDT tak fordi du kigger forbi. Åh fedt du har lært det, så må det være lige en side for dig :D

      Slet
  3. Jamen jeg smutter der ind og kigger... Og for resten du skal bare gribe en hæklenål og noget garn og forsøge dig frem. Jeg er sikker på at du kan lære det hurtigt
    Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du smuttede forbi hende, tak :D

      Tror ikke jeg har tålmodigheden desværre :/

      Slet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..