torsdag den 10. januar 2013

Mine Multi-colored Elements ... og de andre fine gaver!





Jeg fik 2 tallerkener fra ROYAL COPENHAGEN'S multi-colored elements, i julegave af min far og papmor. De faldt så lige i rimelig god jord og resulterede i en samling på 4 stk smukke tallerkener!








Når man er voksen er det jo ikke ligefrem julegaverne der er det mest fantastiske ved sådan en juleaften.  Måske fordi man har lært at sætte pris på de andre ting som f.eks. traditioner og det at være sammen som familie. Måske også fordi man ikke får mere end et par få gaver (og ved hvad de fleste indeholder..) Men jeg fik da et par andre ting som i også skal se...






Den sorte neglelak og disse øjenbryn's-skrabere (eller hvad man vil kalde dem) fik jeg af min søster. Det er en virkelig smart opfindelse der gør hverdagen nemmere for mig. Jeg har nemlig ikke særlig tit tid til at bruge 45 min for at fjerne mine øjenbryn med en pincet. Men denne her: 20 sek og VUPTI! Done.... smart!


Tjalfe havde i dagplejen lavet dette håndaftryk og en fint lærred med påklistret fjer m.m. 
Tænk at sådan en gave kan betyde så meget bare fordi det er fra ham...









Af Christian og min "papsøster" Silje, fik jeg et tandbørstekrus fra NEON LIVING



Og disse fine magneter og beholdere, også fra NEON LIVING 


Af min Mama fik jeg en (allerhelvedes) masse fine rammer, som gjorde at jeg nu ENDELIG har fået lavet min galleri-væg i stuen! Det skal jeg nok vise frem meget snart her på bloggen. Det er blevet så fedt!


Nu vil jeg glæde mig til en speciel weekend hvor jeg får besøg af 4 tøser fra min efterskoletid. Det bliver spændende, især fordi 3 af dem er nogen jeg ikke har set i mange år!

Go' weekend derude!

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle vidunderlige gaver. Er sikker på de bringer glæde, selvom juleaften byder på så mange andre fantastiske traditioner. de der øjenbrysskrabere, de må herhjem og bo :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. JA det var skønne skønne gaver!
      Ja synes du skal få købt de skrabere, (i matas) de er guld værd!! :D

      Slet
  2. Det stel bruger vi også herhjemme, hver evig eneste dag!
    Det er så flot og fint, og vi har en pæn samling nu - og jeg elsker det!!! (men bare det hele dog havde lige prøcis dén farve!)

    SvarSlet
  3. Ja elsker bare royal copenhagen!! :D hvilke farver har i da? :)

    SvarSlet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..