søndag den 30. december 2012

Vil DU med indenfor i vores lille JULEHJEM..?



Vi har gjort en del ud af at pynte op til jul. Både i stue og køkken, men også på Tjalfe's værelse som du kan se lige her. Tjalfe er (som i kan se) vældig betaget af vores juletræ. Og overraskende nok er kun 2 juleglaskugler blevet smadret i år (og det var hans mor der gjorde det!)

Jeg synes bare det er så hyggeligt. Her ser stadig sådan ud da jeg simpelthen ikke kan nænne at tage det ned. Ved godt at alle andre synes at de har fået nok af julen og for "længst" har pillet julen ned, MEN jeg tillader mig at strække den til næste år - 1.januar 2012. 

Nå men hvis du ikke er ved at brække dig over julen, så kan du kigge indenfor i vores lille julehjem ....




Jeg er DYBT forelsket i de her engle. Deres udtryk og trutmunde er bare slet ikke til at stå for!


Nisse Frans, tumlingen og Mickey mouse har fået selskab af en lille nisse


Jeg er helt pjattet med det her nisse. Synes nemlig han minder om Tjalfe? 
Elsker disse stjerne fra BUNGALOW




Ja selv håndsæben juler...
Vores neon ranke i køkkenvinduet. Hjemmelavede perlebræt og så plastik etuier fra slik
Endnu en BUNGALOW stjerne..

Og så selvfølgelig en SUSHI glaskugle til den sushi-elskende moaar!

Julekort fra hende her ... Billedet har jeg taget og kan ses bedre hvis i klikker på linket..
Elsker retro rensdyret og det fine juletræ Tjalfe har lavet af karton og neon papir hos mormor















Dette er mit sidste indlæg i år! 
Jeg håber at alle i skønne bloggere kommer godt ind i år 2013!


Blogges vi ved i det nye år....?
Det håber jeg!

12 kommentarer:

  1. Kæreste Meena - du er da så sød :-)
    Jeg har jo været så heldig og se dit skønne hjem live - og håber snart at se det og jer to igen lige om snart! KH May

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste May.. du kan selv være sød <3
      Vi skal snart ses :D Knus

      Slet
  2. Tak fordi du deler Jeres dejlige julehjem, jeg nød i den grad at kigge indenfor, selvom vores julepynt blev taget ned 2.juledag... Jeg er helt enig med dig- der er altså bare noget skønt ved ansigter og udtryk på de gamle nisser, engle mv. Godt nytår til dig og dine også:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine meget søde ord, som gør det det hele værd at vise vores hjem frem! :)
      Ja de nisser er bare uimodståelige :D

      Slet
  3. Sikke mange og fine julesager du har. Er vild med at det ikke blot er det originale julepynt - men at der også hænger så mange fine gamle sager. Jeg er selv vild med det gamle julepynt - det er så fint og sart på en måde.
    Godt nytår til jer - håber I kommer godt ind i det!
    Vi ses klart i 2013

    Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Line :) tak for de søde ord. Jeg er en sucker for retro/vintage julepynt. Har også efterhånden mange fund. :) Håber i kom godt ind i det nye år!

      Knus fra Meena ;)

      Slet
  4. Som altid, fantastisk smukke billeder. Tak fordi du giver en bid af dit "univers". Godt nytår

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar det varmer. :) det betyder meget at nogen sætter "pris" på at man deler noget ;) Smil fra mig

      Slet
  5. Ihh hvor hyggeligt, at du lader julepynten hænge lidt endnu. Jeg elsker jul og kunne nok jule hele året - i hvert fald i et eller andet omfang... Jeg har netop taget julepynten ned i dag. Men kun fordi vi skal fejre nytår herhjemme i morgen, og serbentiner blandet med mine julerier, er bare et no-go.
    Håber, I har haft en dejlig julemåned. Glæder mig allerede til næste jul, hvor Aksel er større og forstår endnu mere af det hele.

    Godt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg godt forstå, vi fik også meget mere ud af julen i år hvor tjalfe var større :)

      Slet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..