torsdag den 13. december 2012

Om Nisser, bambi'er & juletamtam...












Er jeg den eneste der er bare sådan lidt (meget) stresset over at julen flyver væk for øjnene af én? Synes det går så stærkt at jeg slet ikke føler jeg har nået at nyde det endnu. Måske fordi der er en masse jeg stadig skal (og gerne vil) nå inden jul? 


NÅ Men hjemmet er da nu pyntet færdigt! Pyyh så er det da strøget fra listen.. (billeder kommer)

Indtil da kan i lige se mit lille "snelandskab" ..... Sidste år fyldte det næsten hele vindueskarmen. Men i år er det lidt mere "klemt". Dog synes jeg stadig det er enormt hyggeligt at gå og se på de to søde nisser der sidder der i sneen med bambi'erne, i stearinlysets skær!

I går var vi til juletamtam hos Tjalfe's moster i herning. Så lillemanden var klædt pænt på, bl.a. i hans pepe sko og nye strik som han fik i advent i søndags (indlæg kommer)
Yndig og lækker så han ud og han nød aftenen i fulde drag. Der var nemlig både slik, cola, andre børn, musik, luciaoptog, juleteater og JA selveste julemanden kiggede forbi med gaver!

En hyggelig og vellykket dag. Intet mindre!






4 kommentarer:

  1. Åh han ser skøn ud i sine fine klæder!!

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND TAK Line :) Han var alt for lækker :D

      Slet
  2. Åhhh kender din følelse er selv vildt stresset ved egentlig ikke hvorfor for jeg er godt med men det er vel en del af julehyggen eller noget fortsat god december

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt jeg ikke er den eneste med den følelse :) god jul ;)

      Slet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..