fredag den 28. december 2012

Julerier i soveværelset, konfekt og offentliggørelse af navnet på HAM DEN LODNE SATAN...



Tjaae, det der med "julerier i soveværelset" lød nok egentlig meget frækkere end det i virkeligheden er! Det er såmænd bare et par billeder af julepyntning på hylderne i mit soveværelse... 

Synes ikke jeg ville gøre det vilde ud af pyntning af sovekammeret da jeg (sjovt nok..) kun er der når jeg sover.. 
Men elsker bare de der bambi'er og de kan for min skyld få lov at stå der hele året






Jeg havde store planer om at bage alverdens lækre julesager men næ nej det fik jeg heller ikke gjort. Synes simpelthen julen 2012 er suset afsted imens jeg bare har stået målløs og set på? Men vi fik da lavet marcipan med nougat-top, marcipan kugler med hvid og mørk choko, og de fineste lyserøde marcipan kringler (med jordbærsmag)...












Herunder lidt forskellige stemningsbilleder fra hjemmet...

(indlæg om vores pyntede julehjem kommer en af dagene...)












Og forresten så blev ham den lodne satan døbt:

N I S S E  F R A N S 
tak til Josefine (som jeg desværre ikke tror har en blog? kan i hvert fald ikke finde nogen?)



Og TAK til alle i andre som kom med forslag! 




1 kommentar:

  1. Fineste bambier! Og den konfekt ser jo alt for lækker ud :) Her blev der bagt honningkager i år, men ingen konfekt, da marcipan og nougat ikke er noget man lige finder nemt hernede. Man når vist heller aldrig helt alt det man vil ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..