mandag den 24. december 2012

Christmas Wrapping







Her et lille indlæg om vores julegaveindpakning. Jeg elsker at pakke julegaver ind og gik og puslede om det i flere timer.. Den sidste uge har alle gaverne ligget under vores fine juletræ (som i stadig ikke har set... åh gud den tid den flyver afsted ..)  Og det har været så hyggeligt at gå og kigge på. Overraskende nok, har Tjalfe godt kunne holde nallerne fra dem...
























I just love christmas wrapping .....



Om lidt drager vi afsted, ud til Tjalfe's Bedste. Vi skal nyde aftenen i selskab med min far, min papmor, hendes tre skønne unger og deres bedste forældre. Vi glæder os. 
Om få timer er alle disse gaver (og flere til) pakket ud. 
Vi har heldigvis en i familien som samler på gavepapir. Så man føler ikke at flere timers arbejde med med gaveindpakning og pengene man har brugt på det, er spildt. 
For når folk i aften pakker gaver op blir det gjort forsigtig og ALT gavepapir bliver gemt så hun kan stryge, gemme og genbruge det! Det synes jeg er så spøjst og meget sødt, vi griner af det hvert år.... 





Rigtig G L Æ D E L I G  J U L
 til mine læsere! 

Må i få en fortryllende juleaften .....




6 kommentarer:

  1. Mange fine papir! Jeg synes det er flott å bruke papir om igjen, i alle fall når det er så flott som mange av dem på bildene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en hyggeligt tanke at genbruge det ! Og tak :)

      Slet
  2. Tak for din søde besked hos mig - det fik mig herind til dine smukke farver og billeder - glæder mig til at blogges ved :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt ! :) Og er glad for at du kom forbi hos mig og har lyst at læse med :)

      Slet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..