mandag den 19. november 2012

L æ K K e R i e R . . ! ( til heldige mig )









Her forleden var jeg så heldig, at mit søde rare postbud kom forbi med en lille pakke..
Pakken indeholdt de lækreste lækkerier fra den søde Marthe! 
Det hele er så fint, jeg elsker simpelthen stoffet og føler mig heldig. ..

Jeg har fået bonus stoffer med og Marthe har været så sød og hjælpsom.
Hvis du ikke kender Marthe, synes jeg du skal skynde dig at klikke her og besøge hendes fine blog...


 ...Og ikke mindst hendes Stof butik!


























G o d n a t herfra ...





17 kommentarer:

  1. Hej Meena.

    Er ny fast læser af din blog og helt vild med det lækre værelse du har lavet til din smukke søn. Har selv en søn fra oktober 2011 og glæder mig til han engang får sit eget værelse. Indtil videre deler han med os - men der er heldigvis god plads til en legekrog også.

    Du er velkommen til at kigge forbi hos mig. Jeg har og så en Give Away igang, hvor man kan vinde fire adventsgaver (og der indgår retro i dem!).

    God dag:-)

    Sidsel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Heej Sidsel :)

      Dejligt at du har lyst til at følge min blog!

      Tusind tak for de søde ord. Kan godt forstå du glæder dig til at indrette din søn's værelses ! Det må du lave et indlæg med når engang du kommer dertil. :)

      Jeg har kigget på din blog og kan se vi har samme smag/stil i flere ting ;-)


      Smil fra Meena

      Slet
  2. Super lækker og inspirerende blog du har her følger jeg lige med. Måske du har lyst til at besøge min blog www.wannabe-husmor.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dit besøg og for at du har lyst til at læse med! Jeg har meldt mig som fast læser af din blog :)

      Smil fra Meena

      Slet
  3. På en anden blog blev der linket til din blog og jeg må sige wow! Super inspirrerende og lækker blog du ha dig. Du er også meget velkommen til at kigge forbi min blog - dog er den stadig under opbygning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at i er blevet sendt hertil fra Julies fine blog :)
      men velkommen til håber du har lyst til at følge med !

      smil fra meena

      Slet
  4. Deilige stoffer - akkurat slik jeg liker dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik? :) Jeg elsker simpelthen graziela stoffet (også selvom jeg har en dreng) :D

      Slet
  5. Kære Meena
    Dejligt at du er tilfreds med dine stoffer :) Og tusind tak for de søde ord!
    Glæder mig til at se hvad du tryller frem af dem :0)

    Rigtig god aften til dig og søde Tjalfe!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Heej Marthe :)

      Jeg er MEGET tilfreds! Det var så lidt, takker for den søde og go'e service ;)

      Kærligst Meena

      Slet
  6. Hej Meena

    Har lige fundet din blog gennem Julie...
    Hold nu op en lækker lille knægt du har dig der - og skøn skøn boligstil!
    Har til meldt mig som fast læser. håber det er ok ??

    Hilsen Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Nina :)

      Dejligt med nye læsere, du er mere end velkommen, ka' du tro! :D

      Tusind tak for de pæne ord ! Jeg kan altså kun gi' dig ret! Han er bare alt for lækker. Og Skønt vi deler samme boligstil :)


      Smil fra Meena ..

      Slet
  7. Hej Meena

    Dejlig farverig blog du har her :) Interessant at læse og flotte fine billeder :) Vil lige spørge om den mintgrønne bamse er en du selv har syet ? Tænkte om du har en opskrift på den eller om det bare er freestyle :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Heejsa :) Jamen tusind tak altså! Glad for du ka' li' min blog!!

      Den mintgrønne bamse har jeg selv syet. Faktisk en sjov historie:

      Jeg er virkelig ikke særlig god til at sy. Og førhen var jeg typen der knap nok kunne sætte en tråd igennem nålen, altså!
      SÅ blev jeg gravid og SÅ skal jeg ellers love for jeg gik igang! (er stadig ikke god og kan på ingen måde følge en opskrift :D ) men så blev jeg under graviditeten inspireret af ænderne fra Liebe og det er ret nemt at gennemskue hvordan man gør :)
      den and jeg syede blev bare placeret i hans tremmeseng helt tilfældigt sammen med nogle pyntepuder.. og jeg havde meget travlt med at tvinge ham til at elske nogle bestemte bamser som det var planen han skulle have som sovedyr (de pæne bamser.. hehe) men han knyttede sig ikke til de bamser jeg ønskede, da han var baby. Istedet kom jeg ind og fandt ham en aften sovende imens han lå og krammede den der (skide) and! Slet ikke en del af planen.. :D men idag er det hans yndlings, og han hedder conrad :)

      Slet
  8. Det er lige præcis hvad jeg vil have min søn til - at knytte sig til et krammedyr :) Han er lige fyldt 1 år og har fået en masse dyrt legetøj og tøj i gave, så jeg har tænkt på at jeg vil sy sådan en bamse/and til ham hvor hans navn står på i julegave.

    Har du evt. et link til de Liebe ænder ? For kender dem nemlig ikke....Og tusind tak for svar :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lidt da!
      ..Kan jeg da godt forstå !

      Har ledt og ledt og kan ikke finde dem længere via google. ? Men kan da sende dig et billede af conrad i "fuld figur" :D hvis du stikker mig e-mail så sender jeg billedet

      smil herfra

      Slet
  9. Det vil jeg meget gerne se :) Min mail adresse er: sasjana@gmail.com

    Tak :)

    SvarSlet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..