tirsdag den 13. november 2012

Hyggeaften med R I S E N G R Ø D og julen lige om hjørnet ..





Her har vi haft en rigtig hyggeaften med mormor og risengrød!

Så kan man rigtig mærke hvordan julen nærmer sig og hvor meget man glæder sig ...












Ååååårh så kom dog med den risengrød og lad mig smage på de gode sager ...



Kaj sad selvfølgelig med ved bordet. Der skulle være en til at holde styr på det der kanel ..


Nåå, men jeg kan da passende hælde min kop med vand ud over hele bordet imens jeg venter ...


Min mormor kommer jo alligevel rendende med en klud og tørrer op efter mig...
Så siger hun nok noget i retningen af 'NEJ! Man må da ikke hælde vandet ud?' 
Og så svarer jeg meget alvorligt "Neeeej!" ... og så er den skid slået ....


Nu er der mad!


Jeg kan altså faktisk godt selv mormor ...


Ja mormor, nu har jeg fattet konceptet med skeen ...


 Mmmmmmh.... mums!










Hva' med jer, har i fået risengrød og er i også begyndt at glæde jer lidt (meget) til december......?














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..